De astazi incep munca de configurare a acestui blog. Nu stiu nimic despre domeniul asta dar invat prin incercari. Tot asa am invatat sa lucrez pe calculator, cu QuarkXPress, Photoshop, Illustrator etc. Am pierdut nopti intregi pentru ca in anii 95 nu erau tutorialele care sunt acum.

Noroc ca site-ul in care am decis sa imi “depun” blog-ul este foarte explicit si ma ajuta enorm.

Stau sa ma gandesc la ce as putea sa adun pe un blog personal. Am niste link-uri catre pagini de web cu subiectul iPhone (pentru care am o pasiune deosebita) si alte link-uri catre site-uri de comentarii sau de stiri. Pentru inceput am sa ii adaug pe Mircea Badea si Victor Ciutacu pentru ca imi plac pur si simplu. 

In rest, nu imi voi propune sa aduc aici pe site stiri sau evenimente noi ci sa le comenteze pe cele care deja sau intamplat. Asta pentru ca timpul nu imi permite sa ma transform intr-un vanator de subiecte “calde”.

 

Imi urez bafta 😉

