A trecut ceva timp de cand mi-am inaugurat “scrierile” pe aceasta parte a internetului. Recunosc ca nu prea am timp.

Totusi…

Am fost intr-o scurta vacanta la Viena. Cu sotia si prichindelul. Hmm, ea la shopping si eu… la baby sitting. Ma rog e un fel de a spune. Cica de la 15 ianuarie incepeau reducerile la toale. Eu mai vizitasem Viena cu cativa ani in urma. Am gasit-o neschimbata. Poate ca asta este secretul unui oras civilizat. Sa-l aduci la un stadiu de excelenta si sa il mentii acolo. Am preferat sa circulam cu transportul in comun. Se merge excelent. Fie ca mergi cu metroul, fie ca optezi pentru autobuze sau tramvaie ajungi cu mare usurinta in orice colt al orasului. Si REPEDE! 

Preturile sunt cam mari pentru gustul meu. E adevarat ca este un oras cosmopolit dar parca ma obisnuisem cu viata mai ieftina din Spania sau din Grecia. Secretul este sa iti gasesti din timp pe intenet o cazare si transport. Cu cat rezervi mai din timp, cu atat poti beneficia de tarife mai bune. Credeti-ma, diferentele de pret pot ajunge la zeci de euro. Noi am facut rezervarile la hotel prin www.otel.com si am optat pentru hotelul Falkensteiner. 4*/80 euro camera/noapte. Mi-a placut. Chiar este un hotel la care merita sa te intorci. Vi-l recomand cu incredere!!!

De zburat am zburat cu SkyEurope… Si aici am facut rezervarile din timp.

Anyway, a fost o excursie obositoare dar frumoasa. In 4 zile cat am stat nu stii ce sa vezi mai mult. Si magazine si obiective turistice… Daca va duceti stati 1 saptamina cel putin ca sa nu fiti mereu pe fuga.

Recomandare:

Luati cu voi multe fise de 50 de bani. Sunt echivalentul monedei de 1 euro. Nu stiti la ce va trebuie 😉

Bafta

