Am niste afaceri neterminate cu Orange Romania. Am sa le expun mai jos:

1. Acum cativa ani, mai precis prin 2005, aveam un numar de Orange de la un trust de presa. Din motive care nu ma intereseaza trustul a renuntat la contractul cu Orange in favoarea Vodafone (miscare buna daca este sa ma intrebati pe mine). Buuun… Numarul de telefon pe care il aveam mi s-a transformat in cartela pre-pay cu termen de gratie de 1 AN. Bineinteles ca nu am folosit acea cartela si am trecut pe Vodafone. DAR aici intervine MAREA PACALEALA de la Orange. Cred ca nu sunt putini cei care au auzit mesajul: “Te afli in perioada de gratie. Pentru a nu pierde numarul de telefon reincarca cartela”. Si dadea fraieru buzna sa isi reincarce cartela.

-iata ca au trecut aproape 4 ANI si numarul de telefon il am in continuare. Sunt tot in perioada de gratie. DECI CUM VINE ASTA? Cineva ne pacaleste sa ne ia banii periodic pentru ca nimeni nu sta sa faca un test de genul asta. Eu l-am facut din intamplare pentru ca am pastrat cartela si periodic o bagam in telefon sa vad ce se mai intampla.

Iata ce scrie la Orange pe site referitor la perioadele de gratie:

picture-12

Dupa cum se poate vedea cea mai mare perioada de gratie este de 240 de zile. Eu sunt in perioada de gratie de aproape 790 DE ZILE

Nu e misto cum suntem pacaliti sa le dam bani periodic?

** Mentionez ca nu am mai reincarcat cartela in perioada dintre 2005 si pina in prezent. Asta ca sa nu se sugereze altceva. 

 

2. S-a lansat iPhone 3G in Romania. In exclusivitate la Orange! Daca nu stiati avem cele mai mari preturi din Europa atat la abonamente cat si la achizitionarea terminalului. “Sefii” de la Orange au motivat atunci ca s-a facut un studiu si ca puterea de cumparare in Romania este scazuta iar Orange nu poate subventiona pretul aparatului. Sunt curios cam ce vanzari a avut iPhone 3G prin Orange la preturile astea. Orange tace. Nu am vazut niciun comunicat oficial pe tema asta. Sa fie oare o castana pe care si-au luat-o! Bine imi pare!

