photo2wq8 Am citit azi un interviu interesant publicat pe blog-ul prietenului meu Adrian Boioglu. Interlocutorul este un IT-ist roman care a reusit performanta de a crea si a publica pe site-ul celor de Apple prima aplicatie de conceptie romaneasca dedicata iPhone. Nu voi relua acum interviul, pe care puteti sa il cititi aici, ci vreau sa dau o mana de ajutor lui Robert pentru a-si promova aplicatia.

Am descarcat-o din AppStore. Este FREE deocamdata. Jocul face parte din categoria puzzle-urilor de gen Bejeweled unde trebuie sa grupezi un set de icoane de diferite culori pentru a scoate puncte. Este bine finisat. Se misca bine si pot spune ca m-a prins. Am stat cateva zeci de minute sa vad cat de multe puncte pot sa scot din primele jocuri. Am avut aproximativ 8.240 de puncte. Regulile sunt simple si interfata usor de utilizat.

Inceputul este promitator. Sper sa ne surprinda si pe viitor cu alte aplicatii interesante. Bafta

RECOMAND FABRICAT IN ROMANIA 😉

