thecuriouscaseofbenjaminbutton Am vizionat aseara “The Curious Case of Benjamin Button”. Pot spune ca de mult nu am mai vazut un film bun. Poate de la Philadelphia sau Forest Gump. Povestea este interesanta, m-a captivat si m-a facut sa stau pana la sfarsit sa vad cum se incheie. Nu este un film cu o actiune impresionanta. Este mai mult o naratiune. O poveste a vietii unui om traita de la coada la cap.  Pentru cei care vor un rezumat aveti link-ul mai sus…

Filmul nu se adreseaza celor care vor adrenalina sau schimbari de situatie. Am vazut tot felul de comentarii pe blog-uri cum ca este liniar si monoton… Ei bine este, dar nu este deranjant. Povestea curge cu atata naturalete incat nici nu iti dai seama cand trece filmul. Le recomand “criticilor” sa urmareasca mai bine “The transporter 3” ca poate au parte de mai multa actiune.

Anyway… Povestea este inedita si mi-a placut… si nu prea. Pentru ca mi-a alimentat o neputinta care “zace” in mine de mai mult timp si cu care nu stiu daca ma voi putea impaca vreodata: viata fara o finalitate.  Imi place viata pe care o am acum, familia, prietenii si totusi o voi parasi si voi lasa in urma CEVA despre care nu stiu cum se va termina. Stiu ca nu mi se aplica in particular si ca este o problema universala dar totusi… De ce sa incepi ceva si sa nu duci la bun sfarsit? De ce sa te mai zbati o viata intreaga stiind ca nu vei beneficia de o finalitate. Aici se poate spune ca si traind vesnic nu voi ajunge la o finalitate, pentru ca mereu se va intampla ceva nou. In orice caz… este frustrant sa stiu ca intr-o zi voi parasi aceasta lume FARA SA STIU CE VA FI DUPA…

Am filosofat cam mult in postul asta si sunt deprimat… Maine voi fi bine… Poate breveteaza cineva pana la urma “Elixirul tineretii”.

In incheiere VA RECOMAND sa vedeti filmul si sa il treceti la categoria “Cele mai bune 50 de filme de avut in filmoteca”

