Am avut parte astazi de o MAAARE surpriza.

O buna prietena de-a mea, Dana Ghitescu, care mi-a fost si colega de liceu si-a pus pe Facebook cateva fotografii cu clasa a XII-a J, promotia 1992 – Liceul Teoretic Spiru Haret. Din clasa asta am facut si eu parte!!! Exista o singura fotografie in care apar si eu, aceasta fiind singura dovada a existentei mele in acea clasa. Asta pentru ca eram putin “rebel” si nu imi placea sa ma amestec cu grupul.

Daca ma uit la fotografiile astea ma apuca nostalgia. Aratam exact ca in filmul “Liceenii”. Eram amarati rau. Dar eram senini, optimisti si nu stiam cu ce ne vom confrunta peste zeci de ani. Mi-am pus si eu fotografiile pe contul meu de Flickr. Take a look!

Peste 15 ani, mai precis in 2007, aveam sa ne intalnim din nou (atatia cati s-au strans). Ne-am intalnit si cu Diriga si profa de istorie. Am stat la taclale, am depanat amintiri si ne-am ingrozit cum au trecut anii peste noi.  Asta ca sa vedeti cum se leaga subiectul asta cu postul meu precedent cu Benjamin Button. Sa fie oare o coicidenta? Hmm…

Mai jos este “urma” mea  in istoria liceului Spiru Haret (marcata cu un cerculet rosu). Si mai jos este “urma” pe care timpul si-a lasat-o pe noi.

Cel cu cerculet rosu sunt eu!

Cel cu cerculet rosu sunt eu!

Eu, Dana, Dna Ciocan (Diriga) si profa de istorie

Eu, Dana, Dna Ciocan (Diriga) si profa de istorie

Eu, Mari, Dana, Ita, Mugur si Robert

Eu, Mari, Dana, Ita, Mugur si Robert

