827poza2Weekend-ul care a trecut m-am odihnit. Am terminat din revistele pe care le am de “produs” si am decis sa imi mai “curat” creierul si sa nu fac nimic. A fost foarte bine. E bine sa stai degeaba. Este primul lucru pe care l-as face daca as castiga potul cel mare la Loto.

Nevasta-mea mi-a spus sa ii caut pe net melodii cu Angela Similea. Am gasit imediat.

Am ascultat si m-a uns pe suflet. Are o voce divina. As putea oricand sa o puna laolalta cu Mariah Carey sau Whitney Houston. Cred ca D-zeu a lucrat si i-a daruit o voce perfecta. Amplitudine, claritate si…, ceea ce mi se pare cel mai important, canta cu o naturalete iesita din comun. 

Multe din piese le stiu pe de rost doar am crescut cu ele. Oricum erau singurele momente de desfatare de la tv pe vremea lui Ceausescu. Din pacate azi nu se mai canta la calitatea asta. Ar trebui ca fufele astea care se dau mari cantarete in ziua de azi, sa isi puna in fiecare dimineata un CD cu Angela Similea. Asa se canta!!!

