poster_m_mareDupa cateva zvonuri referitoare la prezenta Madonnei la Bucuresti, iata ca evenimentul se produce. Uau! Mi-am comandat deja BILETE. Tu? Eu cred ca este un eveniment care nu trebuie ratat. Madonna este un STAR care se naste o data la 1.000 de ani iar daca nu esti acolo cand se desfasoara ai pierdut cativa ani din viata…

Daca nu v-am convins, atunci va recomand sa vedeti concertul ei de la Londra din 2006, Confessions Tour. Este DIVIN.

Va las mai jos un flavor. Da click in partea din dreapta jos a ferestrei de youtube si vei putea vedea si in high quality.

Bafta si ne vedem la concert!

Update: din pacate secventa video a fost stearsa intre timp din youtube pe motive de copyright. Si cum alta bucata mai de calitate nu am gasit va trebui sa ma credeti pe cuvant!

