Am fost ieri sa imi platesc rata la creditul pe care il am la BCR. Ca in fiecare luna ma duc constiincios la casierie, dau buletinul si astept sa mi se opereze tranzactia. Intre timp ma mai uit prin jur. Pe ce credeti ca imi pica ochii? Pe un comunicat al bancii prin care ni se aducea la cunostinta ca, daca nu sunt titular de cont sau coplatitor , se percepe un comision de 4 lei. Prin urmare daca o trimit pe nevasta-mea sa imi plateasca rata la credit va plati un comision de 4 lei pentru ca i se incaseaza banii. Voi intelegeti in ce tara traim? Cam pana unde se poate merge cu nesimitirea? Sa platesc comision ca iti dau banii? Comision care nu este stipulat in contract… Astfel la o rata de 100 euro trebuie sa platesc 101 euro daca nu ma duc personal… Prin acest demers sa inteleg ca vor sa ma vada pe mine la fata in fiecare luna sa nu cumva sa fi murit si sa imi fi preluat altcineva creditul :))

DISPERATILOR!!! FOMISTILOR!!!