iphoneLasand la o parte politicile de marketing ale Apple Inc., pe care sincer nu le inteleg, mi-am pus deseori niste intrebari referitoare la evolutia iPhone ca si concept.
Intrebarile incep simplu prin “DE CE”. Nu am pretentia sa mi se raspunda dar fac acest exercitiu pentru a ma elibera de aceasta obsedanta nedumerire.

-DE CE a fost nevoie de 2 ani pentru ca Apple sa introduca “Copy/Paste”, “MMS”, “Landscape mode” in toate aplicatiile” si alte chestii utile pe care orice banal smartphone le are deja de ani de zile?
-DE CE nici pana in ziua de azi Apple nu a considerat necesar un amarat de clips pentru castile telefonului? Vreau si eu sa le agat atunci cand nu le folosesc si sa nu imi atarne aiurea
-DE CE nu s-a optat si pentru varianta sincronizarii aparatului cu calculatorul si prin WiFi?
-DE CE Apple tine cu dintii de aceste exclusivitati la nivelul distributiei telefonului? Nu se stie oare ca orice lucru prohibit creeaza un segment performant de piraterie?
-DE CE trebuie ca bateria sa fie incastrata in telefon?
-DE CE trebuie sa scoata un nou tip de iPod shuffle care este considerat cel mai prost produs din gama ipod?
-DE CE s-a oprit productia la headset-ul bluetooth? Sa fie pretul problema?

As putea continua asa la nesfarsit. Este surpinzator cum un gigant precum Apple nu are nici cea mai mica preocupare pentru feedback-ul de la clienti. Mi se pare mie sau asta se numeste aroganta?

