Ma gandesc din ce in ce mai des sa imi schimb iPhone-ul 2G cu unul 3G. De ce? Nu pentru ca primul ar avea ceva. Din contra este cel mai bun telefon pe care l-am avut vreodata. Am riscat sa il iau din SUA stiind ca nu voi beneficia de garantie, dar telefonul se comporta REMARCABIL.

Vreau iPhone 3G pentru ca vreau sa nu raman in urma cu tehnologia. Mie imi place sa fiu la zi :). Pe cat se poate. Stiu ca este o afacere paguboasa dar nu am ce-i face. Nu ma pot abtine. Eram intr-o vreme ahtiat si dupa calculatoare si console de jocuri dar am renuntat treptat dupa ce a aparut iPhone.

Din cate am vazut preturile la iPhone 3G la Orange Romania sunt destul de prohibitive. Nici cu cele de pe piata libera nu mi-e rusine. Prin urmare, daca aveti vreo “trecere” pe la Orange Romania si vi se face o oferta de nerefuzat la iPhone 3g, ganditi-va si la mine!!!

iPhone rulz

P.S.: Am sa postez un anunt cand ma hotarasc sa imi vand Iphone-ul. Poate e cineva interesat! Comming soon šŸ˜‰

