Acum ca nu mai am iPhone sunt in cautare de unul nou, 3G. Ma intereseaza sa imi gasesc cu versiunea 2.2 care este deblocabila si nu 2.2.1. Am ca optiuni sa il iau nou de la Orange sau de pe net.

Problema se pune ca nu se stie cu ce versiune vine iPhone-ul la Orange. Am tot “investigat” pe net si am gasit o modalitate de a afla ce soft se afla in cutie fara sa desfaci pachetul. Multumesc lui Alex de pe http://www.iphone-forum.ro/forum/ pentru raspuns.

Iata despre ce este vorba.
Pe cutie se afla asa numitul Packaging Box Serial Number care ar trebui sa arate cam asa:

7T727XYZWH8

– pozitiile 1 la 3 reprezinta anul de fabricatie si batch code (adika 7 – 2007 si T7 – batch code)
– pozitiile 4 la 5 reprezinta saptamana din an in care a fost fabricat telefonul (27 – saptamana 27)
– pozitiile 6 la 8 reprezinta UID digits
-pozitiile 9 la 11 reprezinta modelul (8GB sau 16 GB)

Prin urmare, daca e sa ma ghidez dupa acest cod: xxx03xxxxxxxx telefonul a fost produs in saptamana 03 din an. Pentru a gasi un iPhone 3G la Orange cu versiunea 2.2 atunci pozitiile 4 si 5 nu trebuie sa depaseasca 03 pentru ca la sfarsitul lui ianuarie (adica saptamana 04) Apple a lansat versiunea 2.2.1.

Uite link-ul cu articolul complet.

Acum sa vad cum am noroc!

Tineti-mi pumnii

