nokia_1100Au trecut deja 4 zile de cand nu mai am iPhone. Nu credeam ca am devenit atat de dependet de acest aparat. Dupa cum am spus cu alte ocazii mi se pare cel mai bun produs in materie de mobilitate si accesibilitate care s-a inventat pana acum. Acum incerc sa ma reacomodez cu tastele minuscule si inghesuite ale unui Nokia 1100. Asta era singurul model disponibil pe care l-am gasit prin casa… E groaznic!!!

Noroc ca maine (SPER!!!) sa intru in posesia unui iPhone 3G nou nout. L-am luat de la Orange dupa ce, in ultima luna, am pierdut o groaza de timp pe net incercand sa gasesc solutia cea mai avantajoasa pentru a mi-l cumpara. Si asa, cu varianta asta prin Orange, am recurs la cumnatul meu care are firma si il poate baga in cheluielile lui.

De abia astept ziua de maine.

Telefonul actual il voi arunca din nou intr-un colt indepartat de sertar… Piei drace!

