Vineri, 3 aprilie 2009.

Ma indrept nerabdator catre Orange Shop-ul din Sos. Alexandriei. Eram sigur pe mine. Am deschis usa magazinului in jur de ora 10.30. Angajatii pareau destul de adormiti. Ma indrept catre cel caruia ii cerusem lamuriri despre softul iPhone-ului cu o zi in urma, dar imi spune ca inca nu a intrat “in paine” si ma indruma catre oricare din colegii lui. Asa am si facut. Tipul grasut ma intreaba ce doresc. Ii spun cu gretosenia care ma caraterizeaza ca vreau un iPhone 3G cu PrePay. Foarte amabil ma pune sa astept in timp ce se duce undeva in spate sa vada “daca mai sunt pe stoc”. Hmm… mi-am spus atunci ca nu se poate sa nu mai fie, doar fusesem ieri si aflasem ca mai erau 2 pe stoc.

Tipul revine dupa 2 minute cu telefonul in mana. Ah, mi-am zis, asta e… Uite-l! Grasutul se asaza tacticos la desk si isi pregateste hartogaraia. Il intreb daca nu cumva se poate discuta un discount pentru telefon, mai ales ca plateam cash. Mi-a replicat sec ca nu sunt la magazin de electrocasnice ca sa ma targuiesc. L-am lasat, desi, in conditii normale, o astfel de replica ma facea sa iau foc. Dar astea nu erau conditii normale. Singurul meu obiectiv era sa ies cu acel telefon din magazin. Prin urmare, in afara de nesimtirea acelei replici care m-a surpins, m-am decis sa il ignor pe baietas.

Dupa aproape 10 minute pasesc mandru in afara magazinului. In sacosa de hartie reciclabila “trona” noul meu iPhone 3G.

Un iPhone reloaded. Povestea continua…

