Dupa ce am parasit magazinul m-am indreptat catre masina. Trebuia sa ajung la serviciu. Nu am rezistat insa tentatiei de a nu deschide cutia. Stralucea ca un diamant. Era nou si neatins. L-am luat cu grija in mana de parca ar fi putut sa se sparga in orice moment. Este o schimbare majora de look fata de versiunea anterioara. Este mai bine finisat, sta mai bine in mana…

Ziua a trecut obositor la serviciu. In tot acest timp iPhone-ul meu statea cuminte in cutie. Stia ca il voi “opera” in curand. Asa s-a si intamplat. Imediat ce am ajuns acasa, in jur de ora 17, l-am bransat la calculator si i-am activat SIM-ul in iTunes.
Era versiunea 2.1 cu Modem Firmware 02.11.07. PERFECT! Dupa o procedura simpla care nu a durat mai mult de 10 minute aveam un iPhone 3G cu update la 2.2 si DEBLOCAT!

Primele impresii:
PUNCTE BUNE:
– design redesenat. Arata mult mai compact;
– se misca simtitor mai bine decat versiunea 2G;
– bateria se mentine mai bine in conditii de “stres”;
– sunetul ringtone-urilor este mult mai clar. Difuzoarele am inteles ca au fost imbunatatite.

PUNCTE SLABE:
– luminozitatea display-ului este schimbata. Are o tenta galbuie fata de cea de un albastru rece a celui 2G. In plus de asta la setarile identice de luminozitate diferanta este uluitoare. La 3G cu luminozitatea setata sub 50% vizibilitatea devine suparatoare;
– nu mai exista dock in pachet. Chiar atat de mult s-a calicit Apple incat sa inlocuiasca dock-ul atat de util pentru birou cu o clema de scos SIM-ul???;
– pretul ridicat si imposibilitatea sa il iei la liber. Cel putin in Romania. Poate isi vor reveni intr-un final.

Cam asta deocamdata. Voi reveni cu impresii!

