webweb2web3

Dupa aproape 1 an de cand am pus prima data mana pe un iphone am reusit sa ajung sa il customizez asa cum imi place fara nicio o problema. Stiu sa modific strings-uri, stiu sa modific teme, sa adaug si sa scot din telefon dupa bunul plac. Poate si de asta am ajuns sa fiu asa addict dupa iphone. Astazi am sa imi public cateva capturi cu telefonul in stadiul actual. Consider ca acum arata asa cum mi-am dorit…. Pana maine cand descoper ceva nou si interesant, hehehe!

1. Prima captura este Lockscreen-ul. Este un wallpaper combinat dintr-o captura de springboard si poza cu ochiul de pisica la care am adaugat un efect de page curl. De asemenea am combinat 2 teme pentru a elimina “slide to unlock”. Acum telefonul se deschide printr-o simpla atingere a ecranului in partea de jos.
2. A doua imagine reprezinta springboard-ul. Tema este Tenuis cu FiveIconDock si cu Reflective Dock, combinate cu Transparent Dock tot din Winterboard. Wallpaper-ul este adaugat de mine in tema.
3. Poza a treia este cu tema de SBSettings. Utilitarul este de un real folos.

In rest mici modificari la elmblema de WiFi si va urma sa adaug logo-ul Vodafone. Dupa cum se vede am doar 6 pagini de aplicatii si nu sunt full. Toate modificarile sunt facute prin SSH.

Cam asta. Daca mai intervin modificari le postez 🙂

UPDATE:
La cererea cititorilor pun si celelalte pagini din telefon.

