virusWindows Vista m-a atentionat ieri ca am niste update-uri esentiale. De obicei updatez tot din Windows. Si azi, surpriza, nu mi se mai deschide Firefox-ul. Bitdefender-ul imi spune ca a gasit un virus Trojan si imi blocheaza fisierul. Am tot cautat pe net o rezolvare si se pare ca ar fi un bug al ultimelor update-uri din Vista. Am reinstalat Firefox de la zero, tot degeaba. WTF am revenit la IE pentru ca si Safari de PC are ceva bug-uri.

eroare

UPDATE:
Sper ca l-am pacalit. Se pare totusi ca e un bug. Am dezinstalat Firefox cu totul (adica am sters cookie, bookmarks etc). Am dezactivat Bitdefender pentru 5 minute si am reinstalat Firefox din nou pe “curat”. Apoi am adaugat folderul cu Mozzila la lista de exceptii de la scanare a Bitdefender. So far so good, merge deocamdata!

