bren1Am si eu o durere pe care mi-am reprimat-o de-a lungul timpului, fie din lipsa de timp, fie pentru ca am uitat. Dar saptamana trecuta a patit-o iar si nu mai rezist. Recunosc ca imi place laptele batut de la Brenac. Produsul vine ambalat intr-o cutie aproape cubica care este prevazuta in partea de sus cu un dop verde. Sistemul de deschidere pare identic cu cel de la toate cutiile de suc tip TetraPak. Spun identic pentru ca in cazul de fata nu cred ca mi s-a intamplat des sa functioneze. De altfel ce poate fi mai simplu, tii cutia cu o mana si cu cealalta rotesti de dop in speranta ca se va deschide si o data cu el si cutia… DAR SURPRIZA!!!!!! Inevitabil ramai cu tot dispozitivul in mana care pur si simplu este lipit de cutia de carton cu ECONOMIE de adeziv. Nu imi ramane decat sa aplez la tehnica antica: CUTITUL. Gauresc cutia cu grija si laptele incepe sa curga… Yuuupii!!! Din 10 cutii cumparate cred ca 2 sau maximum 3 se deschid corect. Sunt gata sa pun PARIU!!!. In concluzie ma tot intreb de ce sunt asa de masochist si continui sa cumpar acest produs. Pacat de produsul in sine ca vine ambalat intr-o cutie de kkt!  Baietii de la BRENAAAAAAC! Testeaza cineva cutiile astea?

UPDATE: Am trimis un mail si companiei SC BRAILACT SA care produce acest produs. Sunt convins ca nu mi se va raspunde in cel mai pur stil romanesc!

bren2

