M-am uitat si eu ca tot poporul la Eurovision! Sincer rusii au facut un spectacol gandios. Nu cred ca ma insala memoria dar este cel mai bine realizat Eurovision de pana acum, sau cel putin de cand am inceput sa ma uit eu.

Cat despre prestatia Elenei… este exact asa cum ma asteptam. Comentam dupa finala nationala si chiar inaintea Eurovisionului cu colega mea Aurelia si i-am spus ca mie nu imi place piesa si ca mai sus de locul 20 nu ne clasam. Nu imi place piesa, in primul rand, pentru ca engleza Elenei lasa de dorit la capitolul dictie. Bajbaie cuvintele si nu se intelege nimic… In al doilea rand nu am avut niciun fel de spectacol. NIMIC! Niste fate care se miscau de colo-colo.

Dovada ca nimanui nu i-a placut si am ajuns pe locul 19. Am gresit cu un loc!

Mie mi-a placut Yohanna din Islanda. Va las mai jos videoclipul sa vedeti de ce tanti asta a ocupat locul 2. Spectacol nu veti vedea, dar veti auzi o voce de senzatie care face diferenta.
Mai avem de invatat!

