overview-hero copyYupiii!!! In sfarsit s-a intamplat minunea. Mi-am achizitionat un Mac mini nou-nout. E mic el asa la o prima vedere dar e dotat!

Asteptam momentul asta de ani de zile. Maine, poimaine se implinesc 15 ani de cand lucrez cu Apple. In tot acest timp am tanjit dupa un Mac, dar preturile prohibitive m-au tinut departe. Nici acum nu sunt mai ieftine, dar nu am mai rezistat. L-am luat si mi-am mai adaugat cateva rate la palmares. Vi-l prezint in poza alaturata.

Este deja pus la punct. Mi-am tranferat din PC toate contactele si mailurile si cu ocazia asta am incercat sa spun adio Windows-ului dar nu se poate. Mi-am pus pe o partitie mica si Vista pentru ca la Banca Transilvania, daca vrei sa iti verifici contul on-line, nu se poate decat daca ai Internet Explorer… 😦

