Nu mai pot cu spoturile TV care fac reclama la exploatarea de aur de la Rosia Montana.
Reclama? Din cate stiu eu, asa umil cum ma aflu, scopul unei reclame in sine este acela de apromova un produs, serviciu etc pentru a-l face mai atractiv fata de concurenta.
CONCURENTA! Dar care este concurenta companiei care activeaza la Rosia Montana? Niciuna. Exista o singura firma care se ocupa de acest domeniu.
In concluzie, de ce trebuie sa fiu sufocat de o reclama imbecila, cu niste interlocutori imbecili care rostesc un text imbecil? Am inteles ca Romania va castiga 4 miliarde de euro de pe urma acestei afaceri. Asa si? Care este scopul acestei reclame???
Ca nu mai pot cu nervii!!!
poate se gaseste cineva sa raspunda unui om disperat!
Update:
Am gasit mai multe informatii pe net despre acest cosmar mediatic. Ce bine ca se incheie pe 25 iunie din grija CNA. Ufff, slava domnului
nutu
Jun 24, 2009 @ 07:51:55
Ai fi socat sa afli ce lupta acerba se da pentru exploatarea zacamantului de la Rosia Montana.
Un mic exemplu este postul de la link-ul urmator: http://forum.softpedia.com/index.php?s=&showtopic=75565&view=findpost&p=5610551 …
Bine zic Parazitii: “Caci e mai ieftin sa dai banu jos cand cumperi o ruina…”
Cred ca ti-am raspuns la dilema legata de concurenta.
Toste cele bune,
N.
alex
Jun 24, 2009 @ 08:22:44
proiectul ala nu are concurenta, fii sigur. nimeni nu se inghesuie sa stea ani de zile in asteptarea unor avize de mediu. timp in care sa bage bani intr-un proiect care nu se stie ce sanse de reusite are. eu unul cred ca o solutie mai buna nu avem, asa ca ar fi bine sa se inceapa lucrul acolo. in definitiv sunt niste canadieni, probabil au o tehnologie avansata. oricum expertiza au (sa fim seriosi, gandeste-te numai la cati romani straluciti au emigrat in canada…)
Dante
Jun 24, 2009 @ 08:32:18
Eu am inteles esenta problemei.
Baietii de la Rosia Montana Gold Corporation au drepturile de exploatare a acelui zacamant.
Problema lor este ca autoritatea romana nu vrea sa le dea toate avizele pentru ca am inteles ca zona va avea de suferit dpdv al mediului!
OK
Dar de aici si pana la a-si face reclama cand sunt singuri?
Nu se mai bate nimeni pentru acea zona pentru ca ei au deja drepturile?
Prin urmare, de ce sa arunci o groaza de bani pe publicitate la ceva la care oricum noi nu avem un benefisiu direct si, in plus de asta, sa ne mai si streseze zilnic cu cei 4 miliarde de dolari.
Bine ca se termina.
turismrosia
Jul 27, 2009 @ 16:41:43
Hai sa ne documentam si sa sustinem activ turismul la Rosia Montana. Pentru ca merita! 🙂