M-am decis sa testez Mobile Navigator Europe 1.0 (Navigon). L-am luat astazi la o plimbare prin Bucuresti si apoi Campina. Cum s-a comportat? Hmm ca un soft de navigatie scos pentru occidentali si nu pentru noi.

Daca prin Bucuresti se mai descurca, daca ai iesit dincolo de granitele capitalei incep problemele. Nu stiu din ce an este editia hartii romanesti dar sensul giratoriu de la Hornbach Militari nu exista. Cum nu exista nici prima bretea de Exit de la autostrada Buc.-Pitesti care duce la Carrefour. M-am trezit in camp… Aceleasi probleme le-am intalnit si prin Campina si prin imprejurimi. Ziceai ca navighez in spatiu. NO ROADS!!! ๐Ÿ™‚ Cand am dat de DN1 parca a prins viata.

Am sa enumar mai jos neajunsurile softului:

1. Spatiu prea mare necesar pentru instalare. Am avut nevoie de minimum 3,5 GB liberi.
2. Sugativa de baterie. Daca nu ai incarcator in 3 ore bateria e gata.
3. Refresh-ul e cam defazat, De multe ori ma aflam pe langa drum si nu urmaream linia acestuia.
4. Lipsa detaliilor in afara oraselor mari.
5. ย Nivelul sonorului este EXAGERAT de mic. Daca mergi cu viteza nu mai ai nicio sansa sa o mai auzi pe tanti care te anunta ceva.
6. Procedura de recalculare a rutei este putin ciudata. Daca ai stabilit un punct intermediar si te-ai decis sa nu mai treci prin el te-ai ars. Iti recalculeaza ruta catre acel punct in continuu.

In conluzie:
Nu merita luata nici macar aplicatia crack-uita. Va pierdeti timpul degeaba. Mai bine asteptam varianta de la iGo. Macar stim depre ce vorbim.

