revista-ideal-mariaj-2Imi propusesem sa va semnalez aparitiile revistei Ideal Mariaj. Recunosc ca m-am luat cu treaba si am scapat din vedere acest aspect.
Imi iau revansa acum cand va propun noul numar. Revista a ajuns la numarul 25. Mai adaug o aparitie la cele 8 pe care le-am “ingrijit” grafic. Ce mai trece timpul! Parca mai ieri primeam un telefon de la Directorul General al publicatiei, Emanuel Dobromir, care imi propunea o colaborare.

Numarul 25 al revistei Ideal Mariaj iti dezvaluie ce fel de mireasa isi doreste sa fie Crina Abrudan, iar prin tema aleasa vei afla tot ce este necesar sa stiti pentru a organiza o nunta traditional romaneasca!

Puteti vizita si noul site www.idealmariaj.ro. Este nou, redesenat si se incarca mai usor! Gasiti aici tot ce vreti daca aveti in gand o nunta adevarata!

