pozăChiar discutam zilele trecute pe Twitter cu niste amici ca am inceput sa ma plictisesc de iPhone. WOW va vine sa credeti? Asta se intampla pentru ca in ultima perioada nimeni nu a mai scos nimic spectaculos. Imi aduc aminte de prima perioada de la aparitia iPhone 2G cand apareau lucruri interesante in fiecare zi. Tot timpul erau probleme si provocari noi care ma tineau in priza permanenta. Acum, la un an si jumatate de cand ma joc cu iPhone, nimic nu imi mai este strain. Stiu 98% din ce poate telefonul. Stiu sa il intorc pe toate partile ce mai!

Dupa cum spuneam ma cuprinsese o stare de plictis. Dar ieri Marius Micsa mi-a dat un link catre o noua tema. Nu provocarea in sine m-a stimulat (pentru ca am rezolvat-o in 10 min) ci faptul ca aveam ocazia sa mai schimb ceva in aspectul plicticos al iPhone-ului meu.

HTC Hero este o tema simpla, mai simpla decat iNav de exemplu. Nu necesita mari cunostinte si nu trebuie sa iti dai peste cap telefonul. Nu ai nevoie decat de tema ca atare, acces la iPhone prin SSH (asta inseamna ca ai jailbreak) si putin timp.

Va las si link-ul catre tema din telefonul meu. Am operat cateva modificari:
1. Afisare orei in format 24 de ore
2. Vremea din Bucuresti
3. Icon-urile de pe home screen sunt cele originale de la HTC Hero, reprelucrate de mine
4. Dock-ul este deasemenea cel original prelucrat de mine.

Tema se activeaza cu Winterboard. Atentie! Este important ca Weather Widget sa fie pozitionat peste iVillain in WinterBoard ca sa mearga.
Aveti link-ul aici catre tema. Daca urmati instructiunile din tutorialul de instalare de aici nu veti avea probleme.

