Prin multiplele mele incursiuni pe net am dat peste un produs foarte util. Este vorba despre un dock pentru iPhone care se poate prinde de orice margine. Si eu a fost putin circumspect pana nu l-am cumparat. Pretul de baza este 29.90 $ dar pentru ca sunt descurcaret am facut rost de un discount de 10$. Taxele de transport din USA pana aici au fost 5 $. In orice caz cu tot cu TVA la posta romana m-a dus la 118 lei. Cine vrea codul de promotie sa imi dea de stire 😉

Dock-ul se compune din trei parti:
1. Clema ajustabila pentru prinderea telefonului. Ei zic ca au reusit sa prinda un PSP. Marginile suportului sunt rotunjite special sa se muleze pe canturile iPhone. Au si protectie pe interior impotriva zgarieturilor.
2. Bratul flexibil. Poate fi ajustat cu usurinta in mai toate pozitiile. Bineinteles ca are limitarile lui.
3. Clema de prindere. Este ingenios facuta astfel incat se poate deschide pana la 5 cm!!!

Per ansamblu este un produs util si bine gandit. Mai au de lucru putin la capacitatea de prindere de suprafete care imi pare putin cam fara fermitate.
Eu il folosesc si acasa si in masina, unde il pot prinde de para-solar sau in alte locuri care se preteaza.

Sa sugerez sa vizitati site-ul lor: In Your Face USA

Pozele de mai jos sunt facute la biroul meu de acasa.

123

