Am fost si la Madonna. Nu stiu cum sa descriu experienta. Am o doza de 25% de dezamagire. Poate m-am dus la concertul asta avand in minte prestatia ei de la Londra din Confessions Tour. Nu a fost nici pe departe asemanator.
Dar sa incep cu inceputul. Am ajuns la 18.30. La intrare, coada. Cam de 50 m dar a mers repede. Am avut bilete la Gazon A de 160 lei. Nu mi-am luat cu mine decat telefonul, bani in buzunar si biletele. Nu am facut nicio poza! Aparent locatia unde ne-am decis sa stam era OK. Scena se vedea bine de la o distanta cam de 80 m.

Paul Oakenfold a venit la 21.00 fix. Mix-uri de club care nu au fost pe gustul tuturor. Spre sfarsit au aparut cativa dintre dansatorii Madonnei ca sa mai agite atmosfera. Sesiunea a durat pana la 20.45. Apoi s-a lasat linistea si toata lumea era in asteptarea marelui show. Si am avut de asteptat 1 ora.
Foarte suparator a fost praful. Am inhalat la praf cat pentru 10 ani de acum incolo. Daca te uitai in zare se vedeau nori de praf, iar scena a fost spalata cu mop-ul inainte de inceperea show-ului Madonnei.

A venit si momentul culminant. Madonnaaaaaa! Imediat dupa incepere am constata impedimentul major: SCENA ERA PREA JOS. Cu greu am reusit sa vad ceva printre zecile de maini ridicate care tineau telefoanele mobile sa filmeze. Pe tot parcursul concertului am facut eforturi deosebite sa vad ceva. 80 m distanta de scena s-au transformat in 200 m virtuali. Si credeti-ma ca la 1,77 m inaltime am avut destule probleme. Nu vreau sa ma gandesc la persoanele de statura mica.

Ecranele laterale au fost si ele de dimesinuni mici. Ma gandesc cum s-a vazut de la Gazon B care era muuuult mai departe de scena si printre muuuulti copaci.
Sonorizarea mi s-a parut cam tare. Tare nu in sensul watt-ilor ci foarte stridenta, uneori chiar distorsionata. Piesele au fost 90% remixate, iar vocea Madonnei nu a fost mereu la cel mai inalt nivel.

Praful era peste tot. Il respiram cu stoicism. Inghesuiala ca la balamuc. Daca voiai sa mergi sa iti iei ceva de baut era o adevarata aventura. Nu mai spun daca aveai nevoi la WC.

Momentul deranjant a venit cand Madonna a introdus partea cu tiganii. O varianta mixata si adaptata a piesei “La isla bonita” care a sunat bine dar… totusi. Am inteles ca pentru fiecare tara pe care o viziteaza include in show o parte cu accente locale. La noi a ales, bineinteles, un moment cu tigani! WTF
Iar replica: “Am vazut la stiri ca tiganii sunt discriminati!” a pus capac! 60.000 de oameni au huiduit copios. SI EU!

Show-ul s-a terminat brusc, fara bis si alte scheme. Poate am suparat-o pe diva cu huiduielile? Vai, imi pare atat de rau! Sanchi

La iesire s-a facut inca o data dovada unor treburi organizate romaneste. Pe 3 cai de acces au intrat 60.000 de oameni PE RAND. Dar la plecare au iesit TOTI DEODATA, pe aceleasi 3 accese. Nu e funny? Ne-a luat cel putin 30 min. sa iesim din parc.

Asta a fost. Cam dezamagit! Am trecut acest concert la capitolul evenimente bifate si nu la ceva senzational de care imi voi aduce aminte mult timp.

P.S.: Inteleg de prin presa ca au fost multi care au plecat inainte de terminare din motivele enumerate mai sus. Pacat! Se putea mai bine. Dar si-au atins scopul sa vanda toate biletele, restul nu mai conteaza!

