Mda, a venit si clipa asta. Ieri mi-am deblocat telefonul GRATIS si OFICIAL la Orange.

Dupa cum stiti, incepand cu 1 septembrie a intrat in vigoare Codul de Conduita incheiat intre marii operatori GSM din Romania, care reglementeaza regimul deblocarii telefoanelor.
Am sunat la Orange – Relatii clienti si mi s-a spus ca iPhone-ul, luat cu cartela PrePay, se deblocheaza gratuit.

Oficial telefonul trebuie dus la un Orange Shop, il lasati acolo, si in max. 15 zile il aveti inapoi deblocat.
Tot oficial va puteti duce direct la Service-ul Orange din Sos Pipera si il aveti deblocat in 30 minute. Gratis!

Acum am o frumusete de telefon deblocat oficial si ma bucur ca nu voi mai avea probleme la urmatoarele updateuri de soft de la Apple.

Pe de alta parte, am o mare dilema! Telefonul se misca al dracului de bine fara jailbreak si nu stiu ce sa fac: sa ii mai fac sa nu JB?
As avea doar cateva aplicatii cam scumpe pentru care ar merita sa il “operez” ( iGo, QuickOffice). In rest sunt convins ca as gasi alternative free la aplicatiile cu bani.
Ce sa fac?

PS: Atentie! Oferta de deblocare gratuita a telefoanelor la Orange este valabula pentru aparatele fara contract. Pentru telefoanele aflate sub contract e bine sa sunati si sa va interesati pentru ca sunt alte conditii si taxe!

