Am deja cateva zile de cand mi-am decodat telefonul oficial. Pentru ca mi-a placut cat de bine se misca fara Jailbreak, mi-am propus ca pana plec in concediu, pe 23 septembrie, sa nu ii fac JB. Atunci voi avea nevoie insa de iGO si vrand-nevrand trebuie sa il “operez”

In schimb am reusit sa gasesc in AppStore alternative ieftine sau chiar Free la majoritatea aplicatiilor pe care le aveam crack-uite in telefon. Acum rulez in 3.01 si totul merge struna.

Pentru urmatoarele 2 saptamani ma voi afla printre militantii NO JAILBREAK, sentiment pe care nu l-am incercat pana acum nici macar pentru 1 ora. Am sa postez la finalul perioadei impresii.
Pana atunci:

“No Jailbreak”

Peace 😉

UPDATE:
Am pacatuit! Imi cer iertare! Am facut…. Jailbreak la 3.1 😦

Oricum am zis ca voi face pentru ca plec in concediu si am nevoie de iGO…. si de Newsstand… si de biteSMS… si de SBSettings
Well, sunt cam multe nu?

Oricum, daca nu sunteti un fan al modarilor, sfatul meu este sa va pastrati telefonul in starea originala. Merge FOARTE BINE!!!

Noi, restul ne-am asumat un risc de un an doi incoa! Prietenii stiu de ce! 😉

