Mi-am permis sa imi iau un ragaz de 2 zile de cand m-am intors, ca sa imi revin si eu putin. Vacanta asta in Tenerife a fost cu adevarat o relaxare. Chiar daca l-am avut pe fi-miu de 2 ani, am reusit sa ma relaxez. Locatia este una cum nu se poate mai buna. Sezon tot anul, cu temperaturi ce nu depasesc vara 30 de grade iar in plina iarna se poate face plaja la 23 de grade.
Insula cu specific vulcanic nu are nimic din vegetatia luxurianta pe care o gasesti in Caraibe, dar contrastul dintre stanca arida, lava pietrificata si vegetatia adaugata de oameni in statiuni ii confera insulei o atractie aparte. Nu ma aflam la prima vizita. Mai fusese acolo in urma cu aproximativ 6-7 ani. Am gasit acum o gramada de locuri noi, constructii noi si luxoase, autostrazile refacute etc. Am inteles de la cineva care sta acolo ca mai au permis pentru construire doar pana in 2011. Dupa accea nu se mai poate obtine autorizatie de construire chiar daca vii cu geanta plina de bani.
Aici gasesti o infrastructura care te uimeste avand in vedere ca te gasesti pe o insula. Intre partea de nord si de sud mergi pe autostrada. Cam 80 km. Restul drumurilor sunt ca in palma chiar si la 2.700 m cand urci la vulcan.
Va las mai jos cateva informatii. Poate va vrea cineva sa se duca:

1. Cum am ajuns: Bucuresti-Madrid (Tarom); Madrid-Tenerife Norte (Vueling)
2. Cum m-am intors: Tenerife Norte-Madrid (Air Europa); Madrid-Bucuresti (Tarom). Costuri totale aprox 800 euro/3pers/dus-intors
3. Inchiriere masina: Ford Focus 10 zile/147 euro. Prin http://www.orcarcanarias.com
4. Pret benzina per litru: 0,76-0,80 euro centi
5. Aprovizionare Carrefour pt. 1 saptamana – 100 euro
6. Access LoroParque: 32,5 euro/adult; TwinTicket (LoroParque/Siam Park) – 90 euro adult
7. Acces Jungle Park si Aqualand (twinticket): 70 euro/adult
8. Acces teleferic ElTeide: 25 euro/adult

Daca ar fi sa recomand o locatie de vacanta, va spun sa faceti un efort si sa vizitati Tenerife. Este o experienta unica. Aici as reveni de nenumarate ori chiar si numai pentru clima senzationala. Daca va ocupati sa va rezervati biletele de avion din timp, puteti chiar sa prindeti preturi bune. Din cate am intele mai exista un charter cu plecare din Budapesta. Deci cei care stau in vestul tarii sunt avantajati.

Pana voi uploada albumul cu fotografiile din Tenerife va las mai jos un flavor!

