In februarie 2009 scriam un articol despre intentia de a aduce Expose pe iPhone. La vremea aceea se numea TapSB. Iata ca azi s-a lansat oficial in Cydia Store la numai 1,99 USD (2,29 USD prin PayPal), Orbit (alias Expose) pentru iPhone.

Orbit este  o aplicatie simpla care te ajuta sa navighezi prin paginile cu programe mult mai usor, prin procedeul asemanator cu Expose-ul de pe OSX. Aplicatia instaleaza o icoana pe SpringBoard (pe care eu am pus-o in Dock pe mijloc, vezi capturi). Dupa ce lansezi Orbit vei putea vedea toate paginile din iPhone in miniatura. O alegi pe cea la care vrei sa te duci, apesi pe ea si…. BAM!!! esti acolo. Programul se misca EXCELENT! (cel putin de cand l-am instalat). Nu are nevoie decat de 1-2 secunde la prima lansare, sa isi faca cache-ul cu paginile. Pe urma merge ca uns.

Da, am ales sa cumpar aplicatia pentru 2,29 USD (PayPal) pentru ca mi se pare cu adevarat utila. In sfarsit mai apare ceva interesant pt. iPhone dupa o lunga perioada de timp. Va recomad sa o luati. Si poate nu crack-uita. Sa ii dam developerului (acelasi care a creat si STACK) sansa sa mai scoata si alte chestii utile!

Va las mai jos si 2 capturi din telefonul meu si filmuletul cu Orbit in actiune. Se misca asa ca in imagini!!!

