LockInfo este o alternativa la IntelliScreen. A iesit din varianta BETA si este cutomizabil. Se gaseste in Cydia. Trebuie sa adaugati 2 surse: david.ashman.com/apt si david.ashman.com/beta

Mi-a placut aplicatia ca ma lasa sa umblu in ea si sa o modelez dupa bunul meu plac. Acum aplicatia este pe bani de cand a iesit din varianta beta. Costa 4,99 USD. Da, am cumparat-o. Am incercat si IntelliScreen si LockInfo si cea din urma mi se pare mai light. Are avantajul ca poti sa pui info-ul si pe LockScreen si pe HomeScreen si asta doar din Settings.

Se gasesc si o gramada de teme. Cea din fotografii este Gruppled (pentru LockInfo) si Illumine (pentru Springboard). Bineinteles a trebuit sa o trec prin “fabrica” mea unde am transformat-o: tradus strings-urile si modificat alte detalii la aspect.

Chiar imi place cum arata. Dupa mult timp am o tema care ma multumeste.
Daca vreti detalii va astept cu comentarii.

