Am mai scris asta si pe Twitter. Sunt o persoana “importanta” deja. Remus Cernea si Sorin Oprescu imi urmaresc comentariile pe Twitter. Pfff, yeah right. Gainaria este ca si-au angajat un PR-ist care are grija sa posteze orice miscare si pe Twitter. Asta ne mai lipsea. Dupa ce ca suntem agresati vizual si auditiv in fiecare zi cu toate porcariile politicianiste, acum ne invadeaza si pe Twitter. WTF!!!

Si mai am o nelamurire. De ce este nevoie de atatea afise si bannere? Sa luam urmatoarea ipoteza: eu nu stiu cu cine sa votez si trebuie sa fiu convins. Faptul ca ii vad fata lui “X” pe 30 de stalpi la rand si 20 de garduri ar trebui sa ma convinga? Si ce ma fac, ca a doua zi isi pune si “Y” afise chiar langa “X” ca sa nu fie mai prejos. Iar intru in dilema!!!
Am inteles ca “X” candideaza la presedintie. Asa si? De cate ori este necesar sa ii vad figura pe strada. Care este numarul de bannere care s-a demonstrat a avea un efect? 100, 200… Daca ma intrebati pe mine nici macar nu are trebui sa existe bannerele aste. Ca sa nu mai vorbim de jegosii care lipesc afise PESTE TOT!!!

