Grea decizie! Pentru unii! Eu stiu ce am de facut!
Am votat in primul tur cu Crin Antonescu. As putea sa impart votul meu in 2 categorii:

a. vot impotriva lui Basescu 20%
b. vot pentru Antonescu 80%

Acum, din pacate, ma vad nevoit sa dau iar un vot 100% impotiva unui candidat si nu PENTRU altul. Apreciez ca Antonescu ramane consecvent in a nu-l sustine pe Basescu. Recunosc deasemenea ca nu imi place de Geoana si asta nu pentru ca vad in spatele lui ce vor unii sa imi arate ci pentru ca pur si simplu mi se pare o masina de demagogie si atat. Nu are miez, nu are substanta.

In concluzie:
Voi vota IMPOTRIVA lui Basescu si nu pentru Geoana.
Nu mai vreau un presedinte mitocan, artagos, cu pareri personale de nezdruncinat. Nu mai vreau starea asta de iritare, de vanatoare si de ipocrizie.
Stim cum toti spre ce ne vom indrepta daca va iesi iar Basescu: alegeri anticipate. Pentru ca nu va accepta niciodata sa faca altfel decat crede el ca e bine. Nu am inteles de unde aceasta siguranta! Nu am inteles de ce crede ca numai ce gandeste el este bine pentru mine!

Stim cu totii cine se afla si in spatele lui Basescu. Nu cred ca exista un lider care sa nu aiba “rucsacul” plin de cercuri de interese. Din cate vad numai ale unora sunt bune.

Inchei aici prin a-l felicita pe Crin Antonescu pentru tot ce a facut. Consider ca acum a deschis un drum chiar daca nu a intrat in turul doi. Important este ca avem alternative. Multumesc Crin ca m-ai facut sa cred in ceva dupa atatia ani de lehamite. Te sustin in continuare si voi urmari semnalele tale si pe viitor.

Ne vedem la vot IMPOTRIVA lui Basescu!

