De ceva vreme sunt un mare amator de oferte. Urmaresc sa imi minimizez costurile dar sa imi sporesc serviciile. Cu alte cuvinte, vreau sa platesc mai putin dar sa am mai mult.

Asa se face ca si la internet am vanat acelasi lucru. Pana mai ieri am fost abonat la internet la iLink. Sa fie vreo 4 ani. Am crescut odata cu reteaua de cartier care mai tarziu a fost inghitita de iLink. Am avut abonamentul Gold (45 lei) cu 15Mbps extern si 100 Mbps metropolitan.

Tanjeam si dupa FiberLink care, o buna perioada de timp, nu a fost disponibila la mine in zona. Acum este! Si au si oferta:

FiberLink2 – 39 lei
100 mbps extern
100 mbps metropolitan

Sunt constient ca nu voi prinde niciodata vitezele scrise acolo dar totusi este o oferta mai buna decat cea de la iLink.

Ce m-a surprins neplacut a fost dezinteresul celor de la iLink al caror client am fost atata timp. M-am dus sa imi reziliez contractul zilele trecute si am facut-o intr-un timp record. Nu m-a intrebat nimeni NIMIC despre motivele pentru care vreau sa renunt la contract. Mi s-a dat o cerere, am completat-o si PA, PA, PA! Frumos! Halal suport pentru clienti!

Anyway sper ca nu am facut o greseala ca am trecut la RDS cu toate ca am citit o gramada de povesti despre serviciile defectuoase si despre vitezele slabe.

