Scrisoare deschisa

Buna ziua dle Antonescu Am sa fiu scurt si sper ca mai cititi mesajele noastre!
Am 36 de ani si fac parte dintre aceia care nu obisnuia sa iasa la vot din lipsa de perspective. Acum am facut-o special pentru dvs. Am votat la ambele tururi de scrutin! Mi-a placut ca ati adus un suflu nou, ca sunteti o persoana integra si chiar am sperat ca se poate schimba ceva in tara asta. La turul I v-am sustinut, eu impreuna cu familia mea. La turul al II-lea am ramas alaturi de dvs., cu toate ca ideea de a vota cu Geoana nu prea mi-a suras. Dar daca am decis sa va sustin am facut-o pana la capat. Cine spune ca este liberal si a “tradat” votand cu PD-L nu este un sustinator adevarat. E ca la fotbal. Suporterii adevarati se vad atunci cand echipa retrogradeaza sau se afla intr-o situatie delicata.

Acum aud niste vesti care ma intriga. Aud ca luati in calcul, din nou, o guvernare cu PDL-ul. Atat sa fi durat inversunarea dvs. fata de Basescu? Vom aveam inca 5 ani cu acest personaj si nu cred ca varianta unei guvernari cu PDL este una CINSTITA fata de noi, votantii dvs. Nu suntem saci de cartofi sa ne mutati de la “stanga” la “dreapta”!

Stiu, aici veti invoca “interesul national”. Nu vreau sa deveniti ca restul politicienilor, DEMAGOG si IPOCRIT. Macar pentru o data nu ma intereseaza “interesul national”, ci INTEGRITATEA! Acum au un presedinte prin urmare PDL-ul sa isi asume singur guvernarea si sa vedem ce pot!

Intrevad ca, daca va veti pastra linia de necolaborare cu Basescu, “foamea” colegilor din PNL va duce la debarcarea dvs. sau in cel mai rau caz la scindarea PNL. Daca se va intampla asa, dvs. veti fi un martir al luptei importiva sistemului lui Basescu si va veti castiga admiratia noastra.

Daca nu, va veti ineca in mocirla politica actuala si nu veti fi cu nimic mai bun decat altii!!! Spun un NU hotarat oricarei colaborari cu PDL, chiar daca veti da Premierul (ce dulce iluzie)!

Cu stima Dan Paul
Bucuresti, 8 decembrie 2009

