Mihnea Serbu

Ideea de a realiza acest interviu mi-a venit de la cititorii boio.ro. Mai toti ne-am pus diverse intrebari despre iPhone in Romania, despre Orange. Ei, bine Mihnea Serbu – Senior Product Manager – Orange Romania, a fost amabil si mi-a raspuns la cateva din aceste dileme. Este adevarat ca replica se incadreaza oarecum in standardele corporatiste, dar cine stie sa citeasca printre randuri va afla lucruri interesante. Ii multumesc lui Mihnea pentru promptitudine si lui Adrian Boioglu pentru ca a fost de acord sa gazduiasca acest material.

Dan Paul: V-ati ocupat personal de proiectul iPhone la noi in tara. Cum a fost?
Mihnea Serbu: Am facut parte din echipa de proiect pentru unul dintre cele mai interesante si mai provocatoare proiecte pe care le-am avut pana acum. Este genul de proiect important care face diferenta pe piata. In acelasi timp a fost o oportunitate de a lucra indeaproape cu una dintre cele mai performante companii din domeniul telecom.

citeste mai departe…

