Am fost ieri, dupa o lunga perioada de timp, la cinematograf. Am ales Avatar pentru ca am vazut ca s-a scris mult despre acest film. Nu cred ca am mai vazut un film 3D de pe vremea lui Ceausescu cand imi aduc aminte ca ne-au dat niste ochelari de carton pe care ulterior i-am luat acasa.

Acum s-a modernizat treaba! Am avut ochelari profi. Senzatia 3D a fost la inceput putin neobisnuita avand in vedere ca ochiul nu e obisnuit cu astfel de imagini. Dupa cateva minute insa totul a intrat in normal si a urmat filmul…

Wow!!! Ce film! Pot spune ca am vazut sute de filme pana acum dar Avatar este un mega-film. Realizarea este remarcabila, coloana sonora fara cusur iar atmosfera generala a filmului este una impresionanta. Trecand dincolo de intriga clasica: oamenii care distrug si lupta pentru apararea pamantului, ma gandesc la miile de ore petrecute la creearea personajelor si mediului.

Sunt fascinat si ma bucur ca inca se mai pot face filme de referinta. Pentru Avatar merita sa iti cumperi un player BluRay desi senzatia de la cinematograf nu o poti inclocui cu nimic.

Va sfatuiesc sa mergeti cat mai repede sa il vedeti si nu oricum ci 3D.

