De cand am “parasit” lumea banala a telefoanelor ordinare, iPhone-ul mi-a oferit ocazia sa experimentez si sa testez foarte multe aplicatii si tweak-uri. La inceputurile iPhone-ului, cand exista versiunea de soft 1.1.4, apareau aplicatii pe banda rulanta. Unele mai bune, altele facute pe genunchi. Cu trecerea timpului aplicatiile care au facut diferenta prin calitate si stabilitate s-au portat pe noul 3.1.2.

Dupa multe experimente pot spune ca au fost aplicatii la care am renuntat din motive de consum de memorie si baterie. Aici pot enumera:
WinterBoard
Categories
Customize
SmartScreen
MobileLog

Am preferat sa imi aleg aplicatii care sunt deja testate, care o fost concepute de developeri cu reputatie avand astfel garantia calitatii. Mai nou au aparut aplicatii care functioneaza in mod nativ pe iPhone si am descoperit cu surprindere ca apar si chestii noi.

Iata ce consider ca nu trebuie sa lipseasca dintr-un iPhone cu JB. Aplicatii si utilitare care sa iti completeze varianta oficiala a telefonului:

1. SBSetttings
2. InfiniDock
3. LockInfo (cu toate add-on-urile: twitter, 2do,
4. WeatherIcon
5. FiveIconDock (daca nu ai InfiniDock)
6. OverBoard
7. aTimeTool
8. BossPaper
9. Cycorder
8. OpenSSH
9. Veency
10. Cyntact
11. Multi Icon Mover

Ordinea nu constituie un top. Daca aveti alte aplicatii puteti sa mi le sugerati. Le adaug la lista!

