Am trait sa o vad si pe asta! ExtraGarantia de Retur cu o perioada de 30 zile a fost introdusa de curand si de emag.ro. Procedura este simpla: cumperi orice produs de la emag.ro, il ridici prin orice metoda disponibila la ei pe site si esti acoperit timp de 30 de zile. In caz ca te razgandesti sau pur si simplu nu iti place cum luceste in lumina produsul respectiv, il poti returna in 30 zile in sistemul “no question asked”.

Am experimentat acest sistem in Canada. Lasand la o parte faptul ca la ei, ca si in USA, sistemul functioneaza de mult timp si este de un elementar bun-simt, as fi putut si eu beneficia de aceasta facilitate daca nu o descopeream prea tarziu. Iata ce s-a intamplat:

– eram in cautare de camere video. Am umblat ca disperatul sa gasesc una in format PAL si nu exista. Am gasit intr-un final un model de camera cu sistem dual. Inregistra NTSC si putea reda in format compatibil PAL. Am fost foarte incatat si am cumparat-o. Imi aduc aminte ca am luat-o de la “Future Shop” si dadusem pe ea cam 145 dolari canadieni. Am pus-o la treaba, timpul a trecut si se apropia data la care trebuia sa ma intorc in tara. In penultima zi am facut o vizita la un Mall local si ce sa vezi? Aceeasi camera cu 20 de dolari mai ieftina. Sa mor! Ar fi trebuit sa ma duc in downtown Toronto ca sa imi iau banii inapoi pe camera si apoi sa ma duc sa o cumpar la un pret mai bun. Dar nu mai aveam timp de toate aceste manevre si am ramas cu ea in brate.

Prin urmare noua ExtraGarantie de Retur de la eMAG vine ca ceva ce ar fi trebuit implementat de mult si pe piata de consum IT romaneasca. Sistemul exista deja la magazinul IKEA din Bucuresti si s-a dovedit util atunci cand am cumparat ceva si acasa am constatat ca nu mi se potriveste. Am dus produsul inapoi si am primit contravaloarea fara niciun comentariu.

ExtraGarantie de Retur de la eMAG are si niste conditii de aplicare pe care le gasiti pe emag.ro/blog. Consider ca este un pas inainte in ceea ce priveste respectul care ar trebui sa ni se acorde ca si consumatori. Trebuie sa se inteleaga foarte bine ca un client multumit si satisfacut de servicii, preturi, politici de granatie si retur, poate aduce alti clienti doar printr-o simpla recomandare! Bafta la cumparaturi!

Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este <201273>

