Personajul Sorin Oprescu mi-a placut mereu. Stilul sau mucalit, limbajul colocvial si franchetea erau niste caracteristici pe care le cautam la un lider. La alegerile pentru Primaria Capitalei l-am votat, satul fiind de mizeriile si afacerile atator alti primari dar in special ale lui Videanu.

Am sperat ca in sfarsit vom termina in Bucuresti cu smecheriile, cu cioacele, cu comisioanele si cate altele. Am sperat ca vine un primar puternic, care sa puna biciul pe administratia locala si sa o transforme dintr-o martoaga intr-un armasar.

La implinirea primului an de mandat toti au sarit cu gura pe “bietul” primar sa-l acuze ca nu a facut si ca nu a dres. M-am revoltat pentru ca, onest si civilizat este sa il lasam pe om sa isi duca “contractul” de 4 ani la bun sfarsit si de abia dupa aceea sa facem bilantul. Ca la fotbal: ii fixezi antrenorului si echipei un obiectiv iar daca nu il realizeaza atunci iei masuri.

Toate aceste ganduri si sperante s-au stins. ESEC!

Prima piatra din soclul primarului Oprescu a cazut atunci cand A PROMIS ca nu va candida la presedintie. A MINTIT! A dovedit ca principiul de “cuvant de onoare” poate fi incalcat pentru ratiuni diverse. De atunci Sorin Oprescu nu a mai avut “sprijinul” meu. Dovada ca nu l-am votat la alegeri. De fapt nu prea l-a votat nimeni. Nici macar cei semnat pentru el. Rusinos!

A doua piatra si o data cu ea tot MITUL Oprescu a cazut ieri o data cu aparitia acelei inregistrari. NU MA MAI INTERESEAZA cine a facut acea inregistrare. Bine doar ca a existat. Pentru ca asa mi-am putut da seama ca si Oprescu nu este altceva decat o alta hiena pusa pe capatuiala. O veriga din lantul furaciunilor din sistemul de stat.

Ne-a pacalit bine! Sub aura cavalerului care se lupta cu sistemul nu a facut altceva decat sa ne tina cu ochii in soare, departe de underground-ul initiativelor lui. Doar trebuia sa ii rasplateasca pe cei care l-au “ajutat” in campanii cu fonduri si logistica. Cum? Simplu! Cu afaceri la primarie pe care la dirijeaza cu maestrie: “le dam la stia putin sa taca, acolo cateva zile si pe urma ne vedem de ale noastre”.

As mai fi continuat dar nu vad sensul pentru care l-as mai baga in seama pe acest personaj. Oprescu s-a reintors la stadiul de personaj si atat.

PACAT!

