E adevarat! Am castigat!!!

Ei acum sa nu va imaginati ca am dat lovitura. M-am ales cu un voucher in valoare de 500 lei. E foarte bun cand il iei si nu il dai 😉 Din obisnuinta nu particip la concursuri pentru ca din experientele anterioare mi s-a dovedit ca, fie nu am noroc, fie se stie dinainte cine va fi castigatorul. Acum insa mi s-a parut interesant subiectul si am tinut sa punctez un avantaj al consumatorului care exista in tarile civilizate de foarte mult timp.

Istoria cu acest concurs este simpla. eMag a introdus “Extra garantia de retur” despre care am mai scris si cu ocazia asta au facut un concurs. Cine raspandea vestea prin intermediul blog-urilor se inscria intr-un concurs. Castigurile au fost: Un Sony Vaio (grrrrr pe care nu l-am castigat) si 10 vouchere a cate 500 lei fiecare.

Tragerea la sorti a avut loc ieri si ma numar printre castigatori. Dilema mare este ca nu stiu ce sa imi cumpar.

Multumesc eMag.

