De cand am iPhone am cautat o solutia ideala de protectie pentru telefon. Am experimentat pe rand de la huse de silicon de la Speck, Switcheasy sau Belkin, la protectii “dure” de la Speck, Incipio sau Switcheasy. Ei bine concluzia e simpla. Nu exista o protectie ideala. Fiecare tip de protectie are lipsurile si avantajele ei. Un lucru este cert: prefer o protectie minimala asa incat sa nu ii rapesc telefonului din aspectul si “feeling-ul” original.

M-am oprit la 2 variante de protectie minimala. Incipio Feather si Switcheasy nude. Ambele au referinte foarte bune si am decis sa le incerc pe amandoua.
Incipio Feather costa in jur de 14$ (acum e la reducere) dar site-ul oficial nu are Romania inclusa in tarile de expeditie deci trebuie sa gasiti alte solutii de achizitionare
Switcheasy Nude costa 19.99 euro + 3 euro S/H iar site-ul european expediaza si in Romania.

Clipul video de mai jos este filmat cu iPhone 3GS si este este prima recenzie facuta de mine asa ca nu fiti prea critici 😉

Pana youtube proceseaza clipul puteti urmari recenzia si AICI

