In ultima vreme circula tot felul de povesti referitoare la deblocarea si jailbreak-ul pentru 3GS cu 3.1.3 si cu bootrom nou. Ba cica iese nush ce program la care se lucreaza de mult Greenpois0n, ba apare o solutie hardware de bootare thetered a device-urilor cu 3.1.2 la care lucreaza din cate am inteles si MucleNerd unul din membrii echipei DevTeam

Acum se nasc niste intrebari:

1. Sa fi pus Apple capat posibilitatii de JB si unlock cu noul BootRom? Pentru ca nu inteleg de ce sa te apuci sa produci in masa un device care isi va pierde utilitatea in scurt timp?
Sa fie producatorul atat de batut in cap sa nu isi dea seama ca investitia nu merita? Mai ales daca si MuscleNerd pune umarul la cizelarea device-ului! Nu o sti MuscleNerd daca exista o varianta posibila pentru viitor? Ma indoiesc

2. Sa existe o solutie de JB unthetered dar sa fie tinuta ascunsa pentru ca Apple sa nu inchida exploit-urile in versiunile viitoare de soft?

Daca e sa ma intrebati pe mine, eu cred ca Apple este fooooarte aproape sa elimine posibilitatea de JB. Ganditi-va ca PS3 a avut nevoie de 3 ani de la lansare ca sa fie spart. Si este si mai curioasa lipsa de solutii sau mai degraba felul in care si DevTeam si GeoHot au abandonat povestea cu JB.

Am pus pariu si pe Twitter cu @zaone ca eu nu cred ca exista solutia pentru unthetered JB si ca Apple va perfecta versiunile de soft si ca JB va fi o raritate.

Mai vb. Daca e sa ma insel imi pun cenusa in cap aici pe site 😉

