Prima noastra intalnire a avut loc in ajunul sarbatorilor de Paste din 2008. A fost “blind date”. O cunostinta mi-a vorbit despre cate avantaje as avea daca l-as cunoaste. L-a convins sa vina din USA special pentru mine si ne-a facut cunostinta. Il chema iPhone. De atunci nu ne-am mai despartit. Era delicat, distant dar foarte expresiv. Te forta sa il atingi, sa il cunosti si sa il explorezi. A urmat o perioada minunata in care orele treceau pe nerasuflate. Tot timpul apareau provocari si probleme pe care le rezolvam impreuna.

O perioada am mers asa pana cand am aflat ca voia sa plece. Dar de ce? il intreb. Pentru ca trebuie sa ma regasesc, mi-a raspuns el… Si s-a dus.
S-a intors dupa putin timp! Era de nerecunoscut. Alta infatisare, parea mai puternic si mai inteligent. A trebuit sa ma pun la punct cu noile cerinte ca sa ii fac fata.

Dar nici acum nu l-am convins sa ramana. A plecat din nou. Ultima oara era rapid. Auzisem prin targ ca lumea il poreclise SPEED. Nu ma intereseaza ce zice lumea eu stiu ca i-am fost fidel si am incercat sa fiu din ce in ce mai bun.

Azi, 9 august ne-am revazut! Ne stiam, nimic nu ne mai era strain, dar… noile “operatii estetice” au avut darul sa ma impresioneze. L-am privit cu alti ochi. Era ca un cristal. Parca suferisem o operatie instantanee la ochi.

Acum il cheama 4!
E putin diferit la aspect. Seamana cu o tableta de ciocolata ceea ce il face putin cam ne-ergonomic. SPEED se plia bine pe mana, avea formele mai rotunde.
Cand privesti spre el totul devine mai clar, mult mai clar cu toate ca lumina ce imi acceseaza retina mi se pare cam slaba. La SPEED nu trebuia sa il fortez prea tare ca obtin o lumina buna.

Este MAI rapid si mai sofisticat. Si-a implantat un chip mai puternic astfel ca plimbarea prin maruntaiele lui se face aproape instantaneu. Totusi atatea imbunatatiri se spune ca duc la erori. Daca ar fi sa plec urechea la ce zice lumea cica ar avea niste reactii ciudate daca il atingi intr-o zona anume šŸ˜‰

Per ansamblu ultima aparitie este provocatoare. Are multe imbunatatiri pe care de abia astept sa le testez la limita. Se pare ca idila nu s-a consumat ba din contra, e mai furtunoasa!

