Am fost astazi, manat de curiozitate mai mult decat din interes, sa vizitez caravana Samsung stationata in parcarea mall-ului din Baneasa. Cand am intrat in rulota cautam cu privirea device-ul mult discutat in ultima vreme. Nu l-am zarit din prima pentru ca in mintea mea, cautam ceva mai mare.

Ei bine nu pot sa spun ca m-a dat pe spate. Eu am avut ocazia sa interactionez si cu un iPad prin urmare as putea sa fac o mica comparatie.
Am sa fac o lista cu impresiile pe care mi le-a lasat iPad killer-ul in cele cateva minute de interactiune:

Partile rele:

1. Carcasa e toata din plastic si pare un material ieftin. Prin comparatie iPad arata mult mai profesional.
2. Ecranul nu este amoled ci un banal TFT
3. Aplicatiile nu sunt concepute pentru o rezolutie de 1024. Sa zicem ca asta ar putea fi rezolvat in timp.
4. Raspunsul ecranului la atingere nu este atat de precis. Mi se pare ca exista un “micro” delay intre actiunea mea si raspunsul ecranului. Poate sunt eu bolnav 😉
5. Bazat tot pe Android depinzi tot de acel Android Market infect, dezorganizat si fara aplicatii platite. Acest ultim aspect sa zicem ca se va rezolva si el cu timpul.
6. Pretul anuntat mi se pare o gluma. Pentru specificatii asemanatoare cu iPad, un ecran mai mic sa vii cu un pret astronomic.
7. Din ce mi-au zis cei din caravana Tab-ul va veni la Orange blocat in retea. Sa-i cred?

Parti bune:

1. Dimensiunile reduse si greutatea mai mica il fac mult mai practic si usor de folosit. Spre deosebire de iPad care este greu, putin cam mare pentru gustul meu ceea ce il face cam incomod de manevrat cu o mana. Nu degeaba toate reclamele la iPad sunt cu personaje care il tin pe genunchi.
2. Luminozitatea ecranului e buna si culorile vibrante
3. Camere video, filmare HD
4. Expansion slot

In concluzie. Samsung Galaxy Tab mi-a lasat impresia unei jucarii gen PSP. Mi-a facut cu ochiul in schimb portabilitatea, faptul ca il poti tine fara probleme cu o mana si sa il poti introduce intr-o borseta sau intr-un sac de dimensiuni mai mici. Nu mi-a placut ca are acelasi OS Android Samsung si depinzi de update-urile oficiale. Asta daca nu vor aparea si ROM-uri pt. Tab.

Un sfat: asteptati iPAD v2

Un scurt clip video facut  cu iPhone 4 :)) la fata locului il puteti urmari mai jos

