Povestea se adreseaza celor care au cumparat iPhone 3GS sau iPhone 4 si se incadreaza inca in termenul de 1 an de garantie internationala Apple.

Zilele trecute am fost cum MacMini-ul meu la service pentru ca nu mai citea niciun CD sau DVD. Unitatea optica (cea mai nefericita parte de la Apple) a cedat si m-am dus sa o inlocuiesc in garantie. Din vorba in vorba m-am interesat si pentru service pentru iPhone. Managerul de service de la Noumax a fost amabil si mi-a spus cateva amanunte despre acest aspect.

Treaba cu service-ul iPhone in Romania sta cam asa:

1. Service-ul se poate face numai prin Unitatile service autorizate de Apple.
2. Service-urile din Romania intervin numai pentru telefoanele cumparate din afara.
3. Orange nu ofera service decat aparatelor luate de la ei. Deci nu insistati pe acolo pentru ca raspunsul e unul singur.
4. Garantia internationala are o durata de 1 an.
5 . Pentru 3GS daca problema constatata duce la inlocuirea terminalului aceasta se va face cu unul nou, blocat in reteaua Orange indiferent de stare anterioara a telefonului prezentat la service.
6. Pentru iPhone 4 nu exista inca aprobare de la Apple pentru efectuarea procedurilor de service. Se pot comanda doar accesorii (incarcatoare, casti, cabluri USB). Restrictia se pare ca ar fi temporara!
7. Service-urile nu fac deblocari. Aceasta operatiune ramane apanajul Orange si doar pentru terminalele cumparate de la Orange.

Sper ca am fost de folos celor care au deja cumparate terminale din strainatate si isi puneau problema Garantiei Internationale!

