Au trecut mai bine de 2 ani de cand ma joc cu iPhone. Am trecut prin toate fazele, de la iPhone 2G la iPhone 4. Trebuie sa marturisesc ca iPhone 4 este, cel putin pana acum, tot ce poate sa ofere un smartphone pe piata.

Dar nu putine au fost datile in care m-am plictisit. Asta pentru ca nu mai este ceva sa nu stiu despre iPhone. De la deblocare la Jailbreak, de la modare pana la ajutor pentru altii, le-am facut pe toate!

Simt ca experienta iPhone nu ma mai poate duce nicaieri si in plus de asta simt nevoia de ceva care sa faca acelasi lucru dar la scara mai mare.

Si atunci m-am gandit la iPad 3G. Nu ma departez de conceptul iPhone, fac aceleasi lucruri doar ca nu mai e un telefon.
Imi voi rezuma ideea de telefon la ceva diferit si poate mai simplist! Acum sunt in cautare si in asteptare. Pe deoparte astept oferta Vodafone (poate va fi ceva bun si revin la iPhone 4) iar pe de alta parte sunt tentat sa incerc si “the dark side” si anume un HTC Desire sau Samsung Galaxy!

Voi vedea ce imi rezerva viitorul. Un lucru este cert: nu plec nicaieri! Raman pe pozitii cu Apple doar ca din alta perspectiva.

BTW. iPad-ul meu 3G este pe drum… so, there is life after iPhone!

