Dupa ce zilele trecute Vodafone a dat publicitatii noile oferte pentru cartele, iata ca azi aceeasi companie arunca pe piata si ofertele pentru abonamentele de voce.
Am ramas surprins sa vad ca acestea din urma nu sunt deloc incantatoare in ciuda textului pompos.

O intrebare se naste acum. Nu mai vrea Vodafone clienti cu abonamente?

Am facut un simplu calcul cu acelasi cost lunar pentru a vedea diferenta intre abonament si cartela si iata ce a iesit:

CARTELA:

Pentru 5 euro/luna
3.000 min. in retea + 3.000 SMS
75 min. nationale + 75 SMS nationale

*pentru cartela nu esti obligat sa mentii costurile pe o perioada minima

ABONAMENT:

Pentru 5 euro/luna (complet 250)
250 min. in retea
25 min. nationale

*cu obligativitatea de a mentine costurile timp de min. 1 an

+ Extraoptiune de 5.000 min. valabila 6 luni

Daca ar fi sa facem un calcul simplu am constata ca pentru cartela primesti, in retea, pentru un cost de 5 euro/luna insumat pe 1AN  – 36.000 minute si 36.000 SMS in timp ce pentru un abonament de aceeasi valoare cu creditul alimentat pe cartela de abia primesti insumat 3.000 minute (incluse in abonament) + 5.000 minute (extraoptiunea), in total 8.000 minute.

Iar pentru partea de minute nationale, pentru cartela iesim la 900 minute (insumate pe 1 an), iar pentru abonament 300 minute

Este adevarat ca pentru un abonament scapi de grija uitarii reincarcarii lunare pentru ca ti se serveste factura lunar. La fel de adevarat e ca nevoile mele lunare nu depasesc 500 minute in retea mai ales ca si sotia mea are tot atatea.

Dar diferentele sunt uluitoare si nu pot decat sa inteleg ca Vodafone vrea sa scape de clientii cu abonamente. Sa fie costurile cu asistenta clientilor cu abonament atat de ridicate?

Nu vreau sa mai deschid si subiectul internetului pe mobil care are acum un cost exorbitant: 4,9 euro pentru 250 Mb trafic. Come On!

Advertisements