UPDATE: Videoclipul de mai jos are peste 10 milioane de vizionari si e este postat pe 23 noiembrie!

Obisnuiesc sa las televizorul sa mearga pe fundal iar eu sa imi vad de treburi. Azi am fost liber si am zis sa ascult niste muzica de la UTV. Mare mi-a fost mirarea sa vad un device interesant care apare de multe ori in cel mai nou videoclip al celor de la Black Eyed Peas – The Time (Dirty Rim). Puteti vedea videoclipul mai jos.

Sa fie oare noul si cel mai asteptat device al celor de la RIM? Este vorba de noua tableta PlayBook care si-a anuntat aparitia anul viitor. Daca este adevarat, atunci RIM a ales un mod super de a face putin teasing pentru noul produs. Toata lumea se va intreba ce este cu acel device si credeti-ma ca Black Eyed Peas are destui fani si followers pe retelele de socializare.

Va las mai jos o fotografie cu prezentarea oficiala a PlayBook de pe site-ul oficial iar mai jos cateva capturi facute de mine dupa videoclip. Cool!

