La sfarsit de saptamana am dat o fuga pana la Predeal impreuna cu niste prieteni. Am plecat pe o ploaie torentiala care ne-a insotit pe tot parcursul drumului. Parea destul de descurajant. Cu 2 copii in masina ma si vedeam tocind canapelele de la receptie (hotel Belvedere-Cioplea) din cauza ploii.

Dar de indata ce am trecut de Auzga, ploia s-a transformat in lapovita pentru ca, mai tarziu, in Predeal sa inceapa o nisoare scurta dar intensa. In 6 ore cred ca zapada a ajuns la 40 cm. WOW! Copii au fost in extaz. S-au jucat cu bulgarii, au facut ingerasi pe zapada, iar parintii s-au bucurat de niste privelisti de poveste, de aer  curat si de o liniste “asurzitoare”.

Daca mai pun ca mi-am probat si proaspat montatele anvelope de iarna, care si-au facut treaba cu brio, atunci pot spune ca mi-am luat portia de energie pana la Craciun. 🙂

